میز کنفرانس مدرن و شیک چه ویژگی هایی دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه میز کنفرانس مدرن و شیک به عنوان یکی از مهم ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز در اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس است. میز های کنفرانس در ابعاد، رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند. اگر برای انتخاب طرح مورد نظر خود دچار شک و تردید شده اید و یا می خواهید ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

میز کنفرانس مدرن و شیک به عنوان یکی از مهم ترین ابزار و تجهیزات مورد نیاز در اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس است. میز های کنفرانس در ابعاد، رنگ ها و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند. اگر برای انتخاب طرح مورد نظر خود دچار شک و تردید شده اید و یا می خواهید آن را با دکوراسیون اداری خود تطبیق دهید، در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” با ما همراه باشید: در این مقاله شما را با یکی از پرطرفدارترین سبک های میز کنفرانس یعنی میز کنفرانس مدرن و شیک آشنا می کنیم.

میز کنفرانس مدرن و شیک

میز کنفرانس با سبک مدرن امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهید. به طور مثال برای عبور سیم های اضافی که باعث بی نظمی میز می شوند، مکان ها و شیار های مخصوصی تعبیه شده است که از طریق آن به کابل های برق متصل می شود. همچنین امکان نصب پورت های یو اس بی و .. نیز در این میز های دیده می شود. میز کنفرانس مدرن و شیک نسبت به سایر میزها ظاهر و سبک زیبایی داشته و می تواند به جذابیت اتاق مدیریت و جلب توجه مشتریان و همکاران کمک کنید.

ابعاد میز کنفرانس مدرن

در زمان خرید میز کنفرانس مدرن به اندازه و ابعاد آن توجه کنید. بهتر است میزی را انتخاب کنید که ارتفاع آن بیش از حد کوتاه یا بلند نباشد. چرا که در این صورت کاربران را دچار مشکل می کند. بنابراین به استاندارد های ابعاد میز توجه کنید. همچنین طول میز کنفرانس بایستی متناسب با فضای اداری شما باشد، تا فضای بیشتری را نگیرد و زیبایی ظاهری آن را کاهش ندهد.

قیمت میز کنفرانس مدرن و شیک

قیمت میز کنفرانس با توجه به نوع متریال به کار رفته و ابعاد و اندازه آن تعیین می شود. به طور کلی هر چقدر میز کنفرانس استحکام و دوام بالایی داشته باشد، در نتیجه کیفیت آن بیشتر شده و قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد. در نظر داشته باشید با انتخاب یک میز مناسب تا  سالیان سال به تعویض آن نیازی ندارید. قیمت میز کنفرانس مدرن به موارد زیر بستگی دارد:

  • کیفیت متریال به کار رفته
  • جنس چوب، ام دی اف و فلز
  • خدمات پس از فروش
  • تجهیزات اضافی
  • ظاهر و طرح انتخابی

میز کنفرانس مدرن و شیک

نکات مهم در خرید میز کنفرانس مدرن

  • ابتدا ابعاد اتاق کنفرانس را بسنجید و به طور دقیق طول، عرض، ارتفاع آن را اندازه گیری کنید.
  • شکل و طرح مورد نیاز خود را مطابق با دکوراسیون داخلی فضای کاری انتخاب کنید.
  • به تعداد صندلی ها و نفرات شرکت کننده در کنفرانس دقت کنید.
  • فضای کافی برای رفت و آمد افراد را در نظر بگیرید.
  •  صندلی کنفرانسی تهیه کنید که استاندارد، ارگونومیک و راحت باشد تا افراد هنگام نشستن روی آن احساس خستگی و ناراحتی نکنند.
  •   قبل از خرید میز کنفرانس بهتر است بودجه مدنظر خود را بررسی و مشخص کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *