ویژگی‌های میز اداری MDF چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه ویژگی‌های میز اداری MDF را در این مقاله از سایت ” مبلمان اداری شاریس ” بررسی خواهیم کرد: از موارد مهم در خرید انواع میز اداری این است که استانداردها در ساخت آن ها رعایت شده باشد. کارمندان و مدیران شرکت ها، ساعات زیادی را پشت میز مشغول کار و فهالیت هستند. اگر استانداردها در ...

ویژگی‌های میز اداری MDF
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ویژگی‌های میز اداری MDF را در این مقاله از سایت ” مبلمان اداری شاریس ” بررسی خواهیم کرد:

از موارد مهم در خرید انواع میز اداری این است که استانداردها در ساخت آن ها رعایت شده باشد. کارمندان و مدیران شرکت ها، ساعات زیادی را پشت میز مشغول کار و فهالیت هستند. اگر استانداردها در ساخت آن ها رعایت شود، خستگی در کار و ناراحتی های فیزیکی وجود نخواهد داشت.

ویژگی های میز اداری MDF

خرید و انتخاب میز اداری موضوع بحث همگی مدیران می باشد. این میزها انواع مختلفی دارند که به مدل و سبک های متفاوتی ساخته و عرضه می شوند. تعدد طرح ها گستره وسیعی از انتخاب را در اختیار مشتریان قرار می دهد. تجهیز میزهای اداری مهمترین بخش در حوزه دکوراسیون سازمان و موسسه ها به شمار می رود. توجه به زیبایی در کنار کیفیت محصولات بسیار اهمیت داشته چرا که ساعات طولانی را افراد قرار است در کنار آن صرف کنند.

قیمت میز MDF اداری به لحاظ قیمت خیلی مقرون به‌صرفه‌تر از انواع میز اداری با چوب خالص است. معمولا چارچوب میزها از چوب خالص است. فقط در ساخت کشوها و پشت آن از MDF استفاده می‌شود. جایگذاری آن در جاهایی از محصول که چندان در دیدرس نیستند، یکی از ترفندهای کاهش قیمت میز اداری است.

پایه های میز اداری باید محکم باشد و از متریال مرغوب ساخته شده باشد. از دیگر موارد مهم در استاندارد بودن میز اداری و مدیریت، قابلیت تنظیم ارتفاع پایه های میز است. از دیگر موارد استاندارد بودن میز مدیریت ام دی اف این است که، ابعاد استاندارد و مناسبی داشته باشد. ارتفاع میز استاندارد میز 75 تا 76 سانتی متر است.

مطلب پیشنهادی: مشاهده محصولات شرکت مبلمان اداری شاریس

ویژگی‌های میز اداری MDF

مزایای میز اداری ام دی اف

علاوه بر قیمت میز ام دی اف که پایین تر از قیمت میز چوبی است، میز ام دی اف برای فضاهای اداری و تجاری مزایای زیادی دارد.

  • رنگ آمیزی و استفاده از روکش های متنوع برای میز اداری ام دی اف بسیار راحت تر از میز اداری چوبی است. این روکش ها علاوه بر زیبایی، در محافظت از سطح ام دی اف هم موثر و قابل اعتمادند.

  • میز ام دی اف سبک است و برای حمل و نقل به داخل و خارج ساختمان و جابجایی های گاه به گاه در داخل دفتر کار مناسب است. اگر هر از گاهی به دلیل تغییر شرایط شغلی کارمندان یا ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی دفتر، می خواهید میزها را جابجا کنید، صفحه های ام دی اف میز، کار شما را آسان تر می کند.

  • ام دی اف استاندارد می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند. به همین دلیل دوام میز و مبلمان اداری ام دی اف از مبلمان اداری چوبی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *