میز جلو مبلی اداری چه ویژگی هایی دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه میز جلو مبلی اداری چیست؟ امروزه بسیاری از شرکت ها برای جلب توجه مشتریان و زیبایی دکوراسیون داخلی از تجهیزات مختلفی برای فضای کاری خود استفاده می کنند. مبلمان اداری یکی از ارکان مهم هر شرکتی است. در کنار این کالا قطعا باید یک یا چند میز جلو مبلی اداری قرار بگیرد تا اتاق انتظار ...

میز جلو مبلی اداری
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

میز جلو مبلی اداری چیست؟ امروزه بسیاری از شرکت ها برای جلب توجه مشتریان و زیبایی دکوراسیون داخلی از تجهیزات مختلفی برای فضای کاری خود استفاده می کنند. مبلمان اداری یکی از ارکان مهم هر شرکتی است. در کنار این کالا قطعا باید یک یا چند میز جلو مبلی اداری قرار بگیرد تا اتاق انتظار شیکی داشته باشید. بهتر است همه لوازم اداری از یک جنس و طرح باشند تا به جذابیت شرکت افزوده شود، چرا که یکدستی در دکوراسیون رسمی بسیار اهمیت دارد. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” با ویژگی های میز جلو مبلی اداری آشنا خواهم شد.

میز جلو مبلی اداری

از اقلام مهم و پر طرفدار در دکوراسیون داخلی ادارات و شرکت ها میزهای جلو مبلی هستند که اتاق مدیران، لابی ها، محل انتظار و … کاربردهای فراوان دارند و نقش به سزایی را درزیبایی محیط بر عهده دارند. میز های جلو مبلی در جنس های مختلف من جمله ام دی اف، چوب ، استیل ، شیشه و در انواع مدل ها به صورت تلفیق دو یا چند جنس در کنار یکدیگر به تولید میرسند.

کیفیت یک میز جلو مبلی اداری به مواد اولیه آن بستگی دارد. جنس بدنه در دوام و زیبایی آن موثر است. همچنین شیشه به کار رفته در این کالا به زیبایی آن کمک می کند. پایه های با کیفیت موجب استحکام میز می شوند. به طور کلی مواد سازنده خوب، یک میز جلو مبلی اداری با کیفیت را می سازند.

بیشتر بدانید: خرید میز های مدیریت

مهم ترین کاربرد های میز جلو مبلی اداری

از جمله مهم ترین دلایل و ضرورت خرید میز جلو مبلی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برای اکسسوری و وسایل تزئینی
  • چیدمان وسایل پذیرایی
  • کاتالوگ و مجلات و تبلیغات چاپی شرکت
  • لپ تاپ در صورت لزوم

"</h3

جنس بدنه میز جلو مبلی اداری

دکوراسیون و مبلمان ادارات، شرکت، مطب و… نقش کلیدی در انتخاب میز دارد. میزهای ساخته شده از ام دی اف نیز بسیار با دوام و با توجه به تنوع بالا متناسب همه نوع دکوراسیونی است. میز جلو مبلی اداری با چوب واقعی از آن دست محصولاتی است که یک طراحی معمولی را چشم نواز و بی نهایت زیبا خواهد کرد. پ

میز ام دی اف

این کالا از انواع جلو مبلی اداری پرکاربرد است. به دلیل تنوع در شکل و فرم طرفداران زیادی دارد. MDF ویژگی هایی دارد که باعث می شود این محصول نیز با کیفیت و خوب باشد. ام دی اف از خرده چوب های نرمی مانند کاج  و رزین ساخته می شود. قیمت آن مراتب ارزان تر از سایر موارد است.

میز چوبی

این میزمناسب دکوراسیون های کلاسیک و ایرانی است. این کالا با قابلیت منبت کاری می تواند طراحی داخلی ادارات را دگرگون کند. قیمت میز چلو مبلی اداری چوبی گران تر از سایر محصولات با مواد سازنده دیگر است. به نظر می رسد این کالا در فضایی مانند اتاق ریاست یا مهمانان ویژه استفاده شود، جلوه بیشتری خواهد داشت. در مکان های شلوغی مانند اتاق های انتظار  نوع چوبی انتخاب مناسبی نیست.

میز استیل

یکی از بهترین انتخاب ها برای محیط رسمی ادارات، شرکت ها و مطب ها نوع استیل این میز است. اگر دکوراسیون مدرن و ساده را می پسندید پس قطعا این محصول را تهیه کنید. ترکیب شیشه و استیل طراحی شیک و زیبایی به شرکتتان می بخشد. این میز مناسب فضاهای پر رفت و آمد است زیرا دوام بالایی دارد.

نکات مهم در انتخاب میز جلو مبلی

  • رنگ میز و مبل باید با هم تناسب داشته باشند.
  • مدل میز باید با سبک دکوراسیون اداری و مدل میز مدیریت و مبلمان سازگار باشد
  • جنس میز باید به گونه ای باشد که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد
  • برای محیط های کوچک بهتر است میزهای چند منظوره و چند طبقه و تاشو را انتخاب کنید
  • ارتفاع میز جلو مبلی باید هم اندازه ارتفاع بخش نشیمن مبل یا ۵ سانتی متر بزرگتر از آن باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *