میز تحریر تاشو چه مزایایی دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه میز تحریر تاشو چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید، میز تحریر یکی از مبلمان اداری متداول و کاربردی است که در ادارات، خانه‌ها یا سایر مکان‌ها برای اهدافی مانند خواندن، نوشتن، کار و… استفاده می‌شود. میزهای تحریر در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود داشته و با موادی مانند چوب و فلز تولید می ...

میز تحریر تاشو چه مزایایی دارد؟
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

میز تحریر تاشو چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید، میز تحریر یکی از مبلمان اداری متداول و کاربردی است که در ادارات، خانه‌ها یا سایر مکان‌ها برای اهدافی مانند خواندن، نوشتن، کار و… استفاده می‌شود. میزهای تحریر در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود داشته و با موادی مانند چوب و فلز تولید می شوند. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریش” قصد داریم با مزایا و ویژگی های میز تحریر تاشو بیشتر آشنا شویم:

میز تحریر تاشو چیست؟

میز تحریر تاشو نوعی میز اداری است که به دلیل ویژگی منحصر به فردی که شامل تا شدگی است، امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.  در واقع این میزها به منظور صرفه‌جویی در فضا، امکان جمع شدن روی دیوار یا به‌صورت مستقل را دارند. میزهای تاشو معمولا برای نصب روی دیوار یا سایر سطوح عمودی طراحی می‌شوند. در این شرایط می‌توان آنها در زمان نیاز باز کرده و پس از پایان کار دوباره جمع نمود.

مزایای میز تحریر تاشو

  • میزهای تاشو در سبک‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند؛ اما به‌طور کلی همه آنها دارای نوعی مکانیزم لولایی هستند که به آنها برای جمع و باز شدن کمک می‌کند. همچنین میز تحریر تاشو می‌تواند دارای ویژگی‌های بیشتری مانند قفسه‌ها، کشوها یا کمدها باشد.

  • میزهای تحریر تاشو به‌ویژه در فضاهای کوچکی که معمولا با کمبود جا روبه‌رو هستیم، مانند آپارتمان‌ها، اتاق‌های خوابگاه دانشجویی یا دفتر کوچک خانگی، بسیار مفید هستند. چراکه می‌توانند فضای کاری کاربردی را فراهم می‌کنند؛ که در صورت عدم نیاز، به‌راحتی جمع شده و فضا را برای فعالیت‌های دیگر قابل استفاده می‌کند.

  • برای ایجاد یک دکوراسیون اداری با سبک مینیمال می توان از این نوع میز تحریر استفاده کرد.

  • این میزها را به علت سبکی و اشغال فضای کم می‌توانید در همه قسمت های منزل یا حتی محل کار خود استفاده کنید. همچنین اگر به انجام هر فعالیتی روی میزها عادت دارید می‌توانید این میزها را با خود به مسافرت ببرید. و از مسافرت خود لذت ببرید.
  • میزهای تحریر از نوع تاشو نسبت به میزهای تحریر کتابخانه ای، ترسیمی و کامپیوتری نسبتا ارزان تر هستند و از این نظر مقرون به صرفه به نظر می رسد.

  • یکی از بارزترین ویژگی ها و خصوصیت های میزهای تاشو این است که به سادگی قابل حمل هستند و در هر جایی داخل خانه، حیاط خلوت، پشت بام، در پیک نیک و جاهای دیگر حمل می شوند و قابل قرارگیری در موقعیت های گوناگون هستند.

میز تحریر تاشو چه مزایایی دارد؟

میز تاشو دیواری چیست؟

این مدل میز های دیواری به شکل باکس های چوبی مدرن و ساده است که روی دیوار نصب می شود. در مواقع نیاز به انجام کارهای تحریری، درب آن باز می شود و تا نود درجه پایین می آید.

کاربرد میز تحریر تاشو

  • از میز تاشو پایه بلند در خانه یا محل کار استفاده می شود؛ به این جهت که اموری مانند طراحی، مطالعه و غیره روی این میز قابل انجام است.

  • البته نوعی از آن که جهت طراحی کاربرد دارد، معمولا به شکل باکس دار ساخته می شود.

  • با توجه به اینکه پایه های این میز از حالت عادی کمی بلندتر هستند، بهتر است، از صندلی هایی با پایه قابل تنظیم به همراه آن ها استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *