مشخصات میز اداری کارمندی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه مشخصات میز اداری کارمندی شامل فاکتورهای مهمی در مورد ابعاد، ارتفاع و … است. میز اداری جزو پر فروش ترین محصولات برای دفتر کار و ادارات می باشد که انواع مختلفی مانند : میز مدیریت ، میز کارمندی ، میز منشی و … دارد. این محصولات هم از چوب و هم از ام دی اف ...

مشخصات میز اداری کارمندی
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشخصات میز اداری کارمندی شامل فاکتورهای مهمی در مورد ابعاد، ارتفاع و … است. میز اداری جزو پر فروش ترین محصولات برای دفتر کار و ادارات می باشد که انواع مختلفی مانند : میز مدیریت ، میز کارمندی ، میز منشی و … دارد. این محصولات هم از چوب و هم از ام دی اف تولید می شوند تا مشتریان با توجه به بودجه خود میز خود را انتخاب کنند. در ادامه مطلب از سایت مبلمان اداری شاریس به مهم ترین مشخصات میز اداری کارمندی اشاره خواهیم کرد:

مشخصات میز اداری کارمندی چیست؟

از مشخصات میز اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابعاد و ارتفاع میز اداری کارمندی

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که باید در خرید میز اداری کارمندی به آن توجه داشت، ابعاد و ارتفاع میز است. کارکنان در طول روز مدت زمان زیادی را مشغول انجام کار هستند. از این جهت برای بالا بردن عملکرد کاری آن‌ها باید تمامی تجهیزات و لوازم کاری کاملا استاندارد باشند. برای انتخاب صحیح میز اداری باید به استاندارد های قدی کارکنان توجه کرد. چرا که قد آقایان نسبت به قد خانم ها بلند تر بوده و بهتر است در خرید میز اداری کارمندی به ابعاد و ارتفاع آن توجه شود.

مشخصات میز اداری کارمندی

قابلیت تنظیم ارتفاع میز

استاندارد میز های اداری کارمندی باید به گونه ای باشد که برای انجام فعالیت های اداری، احتمال بروز آسیب های جسمانی را کاهش دهد. این استاندارد ها بایستی با توجه مشخصات فیزیکی کارکنان طراحی شود و امکاناتی مانند قابلیت تنظیم ارتفاع داشته باشد. در این حالت کارکنان می توانند متناسب با قد خود، ابعاد و ارتفاع میز را تنظیم کنند. میزهایی که دارای این قابلیت هستند، کمک شایانی به سلامت کمر و ستون مهره کارمندان کرده و مانع از تشدید فشار در آن نواحی می شود.

طول استاندارد میز

طول استاندارد میزهای اداری اغلب ۸۰ سانتیمتر تا ۲۰۰ سانتیمتر است. اندازه مناسب میز اداری به فضای کاری و تجهیزات مورد نیاز بر روی میز بستگی دارد. کارکنانی که از وسیله های کمتری روی میز خود استفاده می کنند، نیازی به میز های پهن ندارند. اما برای افرادی که علاوه بر سیستم های کامپوتری از لوازم جانبی نیز استفاده می کنند. برای بالا بردن بازدهی و راندمان کاری بهتر است از میز هایی با ابعاد بزرگتر استفاده کنند.

نکات مهم در مورد خرید میز اداری کارمندی

  • قبل از خرید میز به فضای اداری خود توجه کنید.
  • به مدت زمان کار خود در محیط اداری توجه کنید و میز را متناسب با حضور خود در فضای کاری، انتخاب کنید.
  • تجهیزات مورد نیاز خود را قبل از خرید میز اداری کارمندی بسنجید.
  • در صورت استفاده از سطل زباله در زیر میز برای قرارگیری راحت تر پاها، از میزهایی با عمق بیشتر استفاده کنید.
  • ارتفاع میز را متناسب با قد خود انتخاب کنید.
  • رنگ و سبک میز را با توجه به دکوراسیون اداری خود انتخاب کنید.

 

شما عزیزان می توانید برای خرید و مشاوره مبلمان اداری لاکچری با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *