خرید میز پیشخوان مناسب – انواع میز پیشخوان

زمان مطالعه: 3 دقیقه خرید میز پیشخوان مناسب امروزه به عنوان یکی از دغدغه های کسب و کارها می باشد. در یک محیط اداری و اماکن تجاری، داشتن یک میز پیشخوان بسیار ضروری است. از این میزها با ابعاد و طرح های متنوع در هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، مطب ها و … استفاده می شود. میز پیشخوان ...

خرید میز پیشخوان مناسب
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید میز پیشخوان مناسب امروزه به عنوان یکی از دغدغه های کسب و کارها می باشد. در یک محیط اداری و اماکن تجاری، داشتن یک میز پیشخوان بسیار ضروری است. از این میزها با ابعاد و طرح های متنوع در هتل ها، بانک ها، بیمارستان ها، مطب ها و … استفاده می شود. میز پیشخوان کمک بسیاری برای فروش محصول و رسیدگی به سوالات ارباب رجوع می کند. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم با خرید میز پیشخوان مناسب و انواع آن آشنا شویم. همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید میز پیشخوان مناسب

قبل از خرید میز پیشخوان مناسب بایستی با انواع میز پیشخوان و کاربرد آن آشنا شویم. میز پیشخوان تاثیر زیادی در جذب مشتریان و ایجاد تصویر مطلوب در چشم بازدید کنندگان دارد. هدف از تولید این میز ها به دلیل کاربردهای متعدد و افزایش راندمان کسب و کارها می باشد. به عنوان مثال، استفاده از میز پیشخوان در لابی هتل ها با طراحی منحصر به فرد خود به جذب مهمانان و مسافران کمک می کند.

امروزه میز پیشخوان در ابعاد و طرح های مختلفی وجود دارد و به عنوان یکی از پرکاربردترین تجهیزات اداری مورد استفاده قرار می گیرد. خرید میز پیشخوان مناسب باید با توجه به فضای مورد نظر، تعداد پرسنل و ارباب رجوع انجام بگیرد. به عنوان مثال پیشخوان های بانکی با میزهایی که در لابی هتل استفاده میشوند؛ از لحاظ طراحی و کاربرد، متفاوت اند. همچنین در پیشخوان های بیمارستانی باید مکانی مخصوص برای قرارگیری پرونده ی بیماران، تجهیزات پزشکی و سایر وسیله ها وجود داشته باشد.

برای مشاهده “محصولات” مجموعه مبلمان اداری شاریس بر روی لینک کلیک کنید:

کاربرد انواع میز پیشخوان

همانطور که در مطالب بالا به آن ذکر کردیم، میز پیشخوان می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد. خرید میز پیشخوان مناسب برای مکان های مختلف به اندازۀ هزینه‌هایی که صرف دکوراسیون می‌شود، اهمیت دارد. شما می توانید با یک انتخاب هوشمندانه علاوه بر تامین راحتی کارکنان، افراد بیشری را نیز جذب کنید. در قسمت زیر به برخی از کاربردهای میز پیشخوان اشاره خواهیم کرد:

  • میز پیشخوان در غرفه های نمایشگاهی برای توضیحات در مورد محصول و فروش کالا
  • استفاده از میز پیشخوان در ادارات و شرکت ها برای هدایت ارباب رجوع و پاسخ به سوالات مراجعه کنندگان
  • استفاده از میز پیشخوان در بیمارستان های و کلینیک های درمانی جهت رسیدگی به بیماران
  • میز پیشخوان در فرودگاه ها جهت صدور بلیط و بررسی پاسپورت ها
  • استفاده از میز پیشخوان در فروشگاه های مختلف برای فروش محصول

خرید میز پیشخوان مناسب

انواع میز پیشخوان

انواع میزهای پیشخوان اداری با توجه به جنس خود می توانند شامل میز شیشه ای، چوبی، مدرن و سنگی باشند. در این بخش از مقاله به بررسی انواع میزهای پیشخوان خواهیم پرداخت:

میز پیشخوان شیشه ای:

برای خرید میز پیشخوان مناسب، می توان از نوع شیشه ای آن استفاده کرد. میز پیشخوان شیشه ای تاثیر بسیاری در زیبایی و انعکاس نور محیط اداری دارد. این میز به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی جابه جا شده و بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است.

میز پیشخوان چوبی:

استفاده از جنس چوپ در میز پیشخوان می تواند باعث ایجاد ظاهر کلاسیک و زیبا در محیط اداری شود. میز پیشخوان چوبی نسبت به نوع شیشه ای با دوام و ماندگاری بالاست.  در نتیجه می تواند در اعتمادسازی مراجعین نقش مهمی داشته باشد. از مزایای این میز می توان به رنگ بندی های متنوع ، نگهداری آسان و مناسب برای فضاهای شلوغ اشاره کرد.

میز پیشخوان مدرن و سنگی:

امروزه میزهای سنگی و مدرن به یکی از محبوب ترین میزهای پیشخوان برای کسب و کارهای مختلف تبدیل شده اند. این میزها ظاهری شفاف و درخشان داشته و در اثر قرار دادن تجهیزات کامپیوتری آسیب نمی بینند. استفاده از این میزها برای افزایش جذابیت دکوراسیون کلینیک پزشکی، رستوران ها و هتل ها بسیار مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید میز پیشخوان مناسب با محل کارتان می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *