جنس های مختلف میز اداری چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه جنس های مختلف میز اداری شامل چه مواردی است؟ همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نکات برای چیدمان و طراحی محیط اداری، استفاده از تجهیزات و مبلمان اداری با کیفیت است. با توجه به تنوع جنس های موجود در بازار، با بررسی ویژگی های آن ها می توان بهترین انتخاب را کرد. میزهای ...

جنس های مختلف میز اداری
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

جنس های مختلف میز اداری شامل چه مواردی است؟ همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نکات برای چیدمان و طراحی محیط اداری، استفاده از تجهیزات و مبلمان اداری با کیفیت است. با توجه به تنوع جنس های موجود در بازار، با بررسی ویژگی های آن ها می توان بهترین انتخاب را کرد. میزهای اداری در جنس های مختلفی ساخته می شوند که از مهم ترین آنها می توان به میز اداری ام دی اف، میز اداری نئوپان و … اشاره کرد. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم با جنس های مختلف میز اداری و مزایای هرکدام بیشتر آشنا شویم.

جنس های مختلف میز اداری

میزهای اداری انواع مختلفی دارند؛ که با نام‌های خاصی قابل تشخیص هستند. میز اداری دارای امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای کارکنان می باشد. استاندارد های موجود در این میز ها می تواند باعث بهبود عملکرد کارکنان شود. این میزها از لحاظ طول، عرض و ارتفاع به گونه ای طراحی می شوند که برای کارهای گروهی و فردی مناسب اند. بنابراین با توجه به نوع، ساختار فضای دفتر کاری و تعداد کارمندان فعال، می‌توانید از میان میزهای کارمندی انفرادی یا گروهی، یا ترکیبی از آنها، انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه به بررسی جنس های مختلف میز اداری خواهیم پرداخت:

میز اداری ام دی اف

یکی از پرکاربرد ترین متریال های مورد استفاده در ساخت میز اداری، ام دی اف می باشد. این متریال از پودر چوب تهیه شده که طی فرایندی به یکدیگر می چسبد. امروزه استفاده میزهای اداری ام دی اف بسیار شایع شده است و افراد استفاده از میزهای اداری ام دی اف را به سایر جنس های مختلف میز اداری ترجیح می دهند. استفاده از این جنس می تواند نقش موثری در ایجاد دکوراسیون اداری مدرن و شیک داشته باشد. در ادامه مطلب به برخی از مزایا و معایب میز ام دی اف اشاره خواهیم کرد:

مزایای میز اداری ام دی اف چیست؟

  • میز اداری ام دی اف سبک است و در جا به جایی کار شما را راحت کرده است.

  • این میز در انواع مختلف و رنگ های متنوع در بازار وجود دارد.

  • شکل دهی آسان و راحتی دارد.

  • اگر هزینه و بودجه محدودی برای خرید میز در نظر دارید، پیشنهاد ما برای شما میز اداری ام دی اف می باشد.

  • دارای عمر طولانی و ماندگاری بالایی است.

  • مهم ترین مزیت میز اداری ام دی اف  مقاومت بسیار بالای آن در برابر آب و رطوبت می باشد.

  • در ساخت میز اداری ام دی اف از روکش های مختلفی برای زیبایی آن می توان استفاده کرد.

جنس های مختلف میز اداری

میز اداری نئوپان

یکی دیگر از جنس های مختلف میز اداری را، می توان به نئوپان اشاره کرد. صفحات نئوپان خرده چوب هایی هستند که به وسیله چسب به یکدیگر متصل می شوند. نئوپان از ذرات چوبی با دانسیته بالا، به همراه چسب و فشار بالا تولید می‌شود. این جنس پنل به دلیل قیمت مناسب، زیبایی و مقاومت بالا در برابر خراش، ضربه و رطوبت در بسیاری از مصارف مصنوعات چوبی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه به مزایای دیگر آن اشاره خواهیم کرد:

مزایای میز اداری نئوپان چیست؟

  • نئوپان قابلیت رنگ‌آمیزی دارد.

  • در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها تولید می‌شود.

  • نئوپان به عنوان جایگزین مناسب و ارزان‌تر برای چوب و تخته‌های MDF شناخته شده است.

  • از دیگر ویژگی مثبت نئوپان، سبک بودن آن است.

  • حمل و نقل آسانی دارد.

میز اداری ام دی اف یا نئوپان؟

در بین جنس های مختلف میز اداری، میز اداری ام دی اف کیفیت بالاتری نسبت به میز اداری نئوپان دارد. همچنین لازم همانطور که گفته شد استحکام و مقاومت میزهای نئوپان در برابر وزن بالا و ضربه کم است و از میزهای اداری ام دی اف مقاومت کمتری دارند. میز اداری ام دی اف به دلیل قابلیت روکش گذاری مختلف قیمت بالاتری نسبت به میز نئوپان دارد. اگر کیفیت و مقاومت میز در برابر وزن های بالا و همچنین ظاهر میز اداری برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، تهیه یک میز اداری ام دی اف برای شما بهترین انتخاب است. زیرا میزهای ام دی اف روکش های متنوعی دارند که می توانید با توجه به دکوراسیون اداره خود به انتخاب میز اداری بپردازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *