انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط اداری

زمان مطالعه: 3 دقیقه انتخاب میز کارشناسی مناسب به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات برای فضای اداری به شمار می آید. میزهای کارشناسی انواع مختلفی داشته و با توجه به جنس بدنه، ابعاد و کاربرد آن، انتخاب می شوند. برای خرید این میز بایستی ویژگی های آن را شناخته و با توجه به نیاز خود، میز کارشناسی را ...

انتخاب میز کارشناسی مناسب
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

انتخاب میز کارشناسی مناسب به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات برای فضای اداری به شمار می آید. میزهای کارشناسی انواع مختلفی داشته و با توجه به جنس بدنه، ابعاد و کاربرد آن، انتخاب می شوند. برای خرید این میز بایستی ویژگی های آن را شناخته و با توجه به نیاز خود، میز کارشناسی را خرید کرد. قیمت میز کارشناسی بسته به نوع کسب و کار و نیازهای اساسی شما، می ‎تواند نقش تعیین کننده ای در انتخاب میز مناسب شما داشته باشد. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم با مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب میز کارشناسی مناسب بیشتر آشنا شویم:

انتخاب میز کارشناسی مناسب

میزهای کارشناسی یکی از ضروری ترین تجهیزات برای محیط اداری به شمار می آید. این میزها در مقایسه با میزهای اداری ابعاد بزرگتری داشته و برای سهولت کارکنان امکاناتی را در اختیار آن ها قرار می دهد. این میزها در انواع های مختلفی از مدل ها مانند مدل ال شکل ساخته می شوند. متریال مورد استفاده در این محصولات اغلب از نوع ام دی اف بوده و به دلیل کیفیت، دوام و شکل پذیری آن، از لحاظ ظاهر نیز بسیار زیبا و متنوع می باشند.

بیشتر بخوانید: مبلمان اداری لاکچری

مهم ترین ویژگی های میز کارشناسی

اگر قصد خرید و انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری را دارید، حتما باید از ویژگی های استاندارد آن آشنا باشید. از مهم ترین ویژگی های این میز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سایز طول میز

یکی از ویژگی های مهم میز کارشناسی که در زمان خرید نیز باید به آن توجه کنید، سایز طول آن است. این میزها ابعادی بزرگتر از سایر میزهای اداری دارند و اغلب در طول بین 140 تا 160 سانتی متر تولید می شوند. به همین دلیل قبل از خرید باید به متراژ و فضای قابل دسترسی برای میز توجه کنید.

سایز ارتفاع میز

هنگام انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط‌ های اداری علاوه بر طول باید ارتفاع آن را نیز در نظر بگیرید. استفاده از میزهایی با ارتفاع بالاتر ممکن است باعث آسیب به ستون فقرات و ناراحتی در کارکنان شود. ارتفاع استاندارد میز کارشناسی اغلب 75 سانتی‌ متر می باشد. پایه میز باید قابلیت تنظیم ارتفاع را بر اساس قد کارکنان داشته باشد. همچنین با صندلی های مناسب تجهیز گردد.

انتخاب میز کارشناسی مناسب

فضای آزاد زیر میز

یکی دیگر از ویژگی هایی که افراد بسیاری در زمان خرید و بررسی یک میز از آن غافل می شوند، توجه به فضای آزاد برای راحتی پاهای کارکنان در زیر میز است. از آنجایی که این میزها مجهز به کشو و قفسه های بسیاری برای نگهداری وسایل و اسناد اداری هستند، گاهی تمام فضای زیر آن کشو و قفسه تعبیه می شود و هیچ فضایی برای حرکت و آزادی پای کارکنان باقی نمی ماند. این مسئله در طول چندین ساعت کار، کارمندان را خسته خواهد کرد.

رنگ میز کارشناسی

یکی دیگر از ویژگی های میز های کارشناسی تنوع بالای رنگ و متریال است. در زمان انتخاب رنگ علاوه بر سلیقه شخصی خود به هماهنگی آن با هویت، لوگو و دیگر عناصر و تجهیزات شرکت توجه کنید. همچنین تاثیرات رنگ را در تقویت روحیه کارکنان و بالا بردن انرژی آنها فراموش نکنید.

کلاسیک و مدرن

برای انتخاب میز کارشناسی مناسب برای محیط های اداری بایستی به نوع سبک آن توجه شود. میز کارشناسی بایستی متناسب با نوع فضا و سبک شرکت مورد استفاده قرار بگیرد. مهم ترین سبک های محیط اداری شامل سبک سنتی و مدرن است. برای محیط اداری با سبک سنتی بهتر است از میزهای کارشناسی کلاسیک استفاده گردد.

مشاوره خرید

خرید میز کارشناسی یک کار تخصصی است. به همین خاطر بهتر است پیش از خرید اطلاعات کافی در مورد میز کارمندی و کارشناسی داشته باشید. مشاورین فنی و فروش شرکت مبلمان اداری شاریس می‌توانند اطلاعات کافی را در این مورد در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *