چیدمان اتاق اداری کوچک چگونه باید باشد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه چیدمان اتاق اداری کوچک چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید، دکوراسیون دفتر کار روی عملکرد کارکنان مجموعه بسیار تاثیرگذار است. اگر محل کار چیدمان مرتب و زیبایی داشته باشد، انرژی کارکنان بیشتر شده و راندمان کاری آن‌ها افزایش می‌یابد. برای چیدمان اتاق‌های اداری باید از یک سری اصول طراحی دکوراسیون پیروی کنیم؛اگر می‌خواهید ...

چیدمان اتاق اداری کوچک
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چیدمان اتاق اداری کوچک چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید، دکوراسیون دفتر کار روی عملکرد کارکنان مجموعه بسیار تاثیرگذار است. اگر محل کار چیدمان مرتب و زیبایی داشته باشد، انرژی کارکنان بیشتر شده و راندمان کاری آن‌ها افزایش می‌یابد. برای چیدمان اتاق‌های اداری باید از یک سری اصول طراحی دکوراسیون پیروی کنیم؛اگر می‌خواهید اتاق اداری کوچک خود را بزرگ‌تر نشان دهید و از فضای اتاق استفاده بهینه کنید، در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس ” با ما همراه باشید:

چیدمان اتاق اداری کوچک

  • برای چیدمان اتاق اداری کوچک باید به چند المان بسیار دقت کنید. در وهله اول باید با نیازهای خود در محیط کاری‌تان به خوبی آشنا باشید. به چند میز و چه وسایلی در اتاق خود احتیاج دارید. سعی کنید اتاقتان را زیاد و بی دلیل شلوغ نکنید. وسایل اضافی از اتاق کار خارج کنید.

  • اگر در اتاق کوچکی هستید و چند نفر در این اتاق مشغول به کار هستند بهتر است که از میزهای کارگروهی استفاده کنید. خاصیت این میزهای کار گروهی استفاده از حداکثر فضاهاست و دسترسی‌های بسیاری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • اگر فضای اتاق کار شما کوچک است، در اولین مرحله از رنگ روشن برای دیوارها و کفپوش استفاده کنید. مرحله بعدی انتخاب بهترین وسایل و تجهیزات باتوجه‌به متراژ اتاق است.

  • یکی دیگر از کارهایی که در طراحی دکوراسیون محیط اداری مدرن انجام می‌شود، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای است. این پارتیشن‌ها، یک فضای کار بزرگ را به چندین فضای کار کوچک و شخصی تبدیل می‌کنند و به دلیل شیشه‌ای بودن، فضا را بسته و کوچک جلوه نمی‌دهند.

  • اگر برای انجام درست کارهای خود به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید سعی کنید از میزهای همراه با ال استفاده کنید. میزهای ال دار علاوه بر زیبایی در ظاهر می‌توانند تا حد زیادی از شلوغی محیط شما جلوگیری کنند.

چیدمان اتاق اداری کوچک

تفکیک فضای اداری با استفاده از پارتیشن های ثابت

استفاده از پارتیشن های ثابت یا متغییر بسته به نوع کار شما و فضای در اختیارتان است. شما میتوانید برای رنگ پارتیشن های ثابت خود از رنگ های روشن و سفید استفاده کنید که فضای آن محیط را تنگ به نظر نرساند و احساس خستگی برای کاربران ایجاد نکند. تذکر ما برای روشن بودن رنگ ها به این دلیل است که اگر ترکیب رنگ در محیط اداری برای دکوراسیون اداری کوچک شما به گونه ای باشد که فضا را کوچک تر نشان دهد پرسنلتان کم کم احساس خستگی میکنند و خلاقیت کمتری برای ادامه کار به خرج میدهند .

مطالب پیشنهادی: مبل لاکچری از کجا بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *