نور پردازی مدرن دکوراسیون اداری

زمان مطالعه: 2 دقیقه نور پردازی مدرن برای فضای کاری چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که میدانید نور یکی مهمترین عوامل زیبایی در دکوراسیون می باشد. طراحي مناسب نورپردازي مي‌تواند باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون و افزایش عملکرد کارکنان شود. در نور پردازی مردن با استفاده از روش های جدید و استانداردهای روز دنیا، دکوراسیون زیبایی برای محیط اداری ایجاد ...

نور پردازی مدرن
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نور پردازی مدرن برای فضای کاری چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که میدانید نور یکی مهمترین عوامل زیبایی در دکوراسیون می باشد. طراحي مناسب نورپردازي مي‌تواند باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون و افزایش عملکرد کارکنان شود. در نور پردازی مردن با استفاده از روش های جدید و استانداردهای روز دنیا، دکوراسیون زیبایی برای محیط اداری ایجاد می شود. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم با مفهوم نور پردازی مردن و ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم:

نور پردازی مدرن چیست؟

نور پردازی مدرن به معنای استفاده بهینه از نور برای افزایش جذابیت محیط و ایجاد فضایی کاربردی برای کارکنان است. به طور کلی نور در یک دکوراسیون از دو منبع تامین می شود: منبع طبیعی که شامل نور خورشید است (از طریق پنجره ها و نورگیر های سقفی) و منبع مصنوعی که شامل لامپ ها، هالوژن های سقفی و … می باشد. میزان نور باید بر اساس نوع فعالیت در محیط کاری تامین شود. به عنوان مثال، مکان های عمومی مانند بانک ها و بیمارستان ها باید نور مناسبی داشته باشند.

مزایای استفاده از نورپردازی مدرن برای محیط اداری

  • ایجاد روشنایی مناسب
  • بهبود عملکرد کارکنان
  • تاثیر مثبت بر سلامت روان و احساس آرامش در افراد
  • ایجاد فضایی جذاب و زیبا
  • دید بهتر و تمرکز بالاتر در کارکنان
  • زنده و جذاب تر شدن معماری

نور پردازی مدرن

آشنایی با انواع روش های نور پردازی مدرن

  1. نور پردازی از مرکز سقف به صورت خطی: با استفاده از این نوع نورپردازی در فضای راهرو ها می توان روشنایی مناسبی را با سایه های کم ایجاد کرد.
  2. نور پردازی از کف: این نور پردازی را می توان یکی از بهترین شیوه ها برای نورپردازی مدرن دانست. در این نوع از نورپردازی ها با استفاده از نصب لامپ در گوشه های اتاق یا محل کار می توان ترکیبی از زیبایی را دکوراسیون خود ایجاد کرد.
  3. نور پردازی دیواری: استفاده از سیستم های روشن کننده دیوارکوب در سرویس های بهداشتی، اتاق مدیریت و … بسیار محبوب بوده و این دیوارکوب ها را می توان در اشکال مختلفی مانند دایره، مستطیل و … بر روی دیوار نصب کرد.
  4. نور پردازی با استفاده از شیشه و آینه: استفاده از شیشه و آینه برای نور پردازی محیط باعث تقویت میزان روشنایی در فضای کاری و کاهش مصرف انرژی می شود. در اینصورت نور به صورت بهینه در محیط اطراف پخش می شود.

در آخر

در این مقاله، روش‌های مختلفی را برای اجرای نورپردازی مدرن دکوراسیون اداری به شما معرفی کردیم. امروزه توجه به طراحی نورپردازی و روشنایی محیط از اهمیت ویژه ای برخوردار است. رعایت اصول نورپردازی در کنار دیگر المان های مهم در دکوراسیون مانند “خرید مبلمان لاکچری” بسیار ضرورت دارد. از این رو شما عزیزان می توانید برای مشاوره جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید مبلمان و تجهیزات مورد نیاز خود با ما در مجموعه شاریس همراه باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *