نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری چیست؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری نقش مهمی در زیباسازی دکوراسیون دارد. انتخاب رنگ مناسب یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه شود. رنگ مبلمان بایستی همه ی نیازهای شما را برآورده کرده و با برند اداری شما مطابقت داشته باشد. همانطور که می دانید رنگ ها ...

نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری نقش مهمی در زیباسازی دکوراسیون دارد. انتخاب رنگ مناسب یکی از مهم ترین عواملی است که هنگام خرید مبلمان باید به آن توجه شود. رنگ مبلمان بایستی همه ی نیازهای شما را برآورده کرده و با برند اداری شما مطابقت داشته باشد. همانطور که می دانید رنگ ها تاثیر مستقیمی بر خلق و خوی افراد داشته و میزان بهره وری کارکنان را تعیین می کند. در این مقاله از “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم با این رنگ ها بیشتر آشنا شویم.

نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری

شرکت‌ها و ادارات اغلب از طرح‌های رنگی مرتبط با برند و فعالیت خود استفاده می‌کنند تا بتوانند نگرش خود را نسبت به تجارتی که در حال انجام آن هستند، بازتاب دهند. شرکت‌های مالی و حقوقی ممکن است از رنگ‌های خنثی یا آرام و رنگ‌هایی مانند خاکستری یا قهوه‌ای تیره برای حرفه‌ای نشان دادن خود استفاده کنند. در حالی که کسب و کار‌های خلاق بیشتر از رنگ‌های روشن برای نشان دادن نوآوری و خلاقیت استفاده می‌کنند. از نکات مهم برای انتخاب رنگ مبلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترکیب رنگ های روشن برای کسب و کار های خلاق توصیه می شود.

  • برای تمرکز بیشتر در فضای کاری بهتر است از رنگ های خنثی استفاده شود.

  • برای بزرگ نشان دادن فضا و دکوراسیون اداری، انتخاب رنگ های روشن مبلمان اداری می تواند روحیه افراد را افزایش دهد.

  • برای ایجاد آرامش بیشتر استفاده از رنگ های کرمی به همراه متریال چوبی در مبلمان اداری توصیه می شود.

  • اگر قصد دارید از سبک مدرن در انتخاب رنگ و طرح مبلمان اداری خود استفاده کنید حتما از مبلمان ساده استفاده کنید.

  • به طور ساده تر رنگ های مکمل و متضاد خنثی، ترکیبی فوق العاده جذاب درکنارهم خلق می کنند و می تواند یک محیط کار بسیار لوکس را برای شما بسازد.

تاثیر رنگ مبلمان در محیط اداری

تأثیر اولیه محیط اداری شما بر افراد، کارمندان و مشتریان بسیار مهم‌تر از چیزی است که تصور می‌کنید. انتخاب رنگ‌های مناسب برای بازتاب برند شما و ایجاد فضایی شاد و اطمینان‌بخش، به شما اطمینان می‌دهد که شما می‌توانید در آینده‌ای نزدیک، بر جای درست و سکوی موفقیت قرار بگیرید. برای پیشرفت کسب و کار خود نباید از هیچ یک از نکات حتی کوچک و ظریف بگذرید و آن‌ها را نادیده بگیرید؛ زیرا این عوامل، همگی بر یکدیگر تأثیر گذارند.

نکات مهم در انتخاب رنگ مبلمان اداری

انتخاب رنگ مناسب برای مبلمان با چه هدفی انجام می گیرد؟

قبل از انتخاب رنگ بندی مبلمان اداری، بایستی به سبک و نوع کار، مدت زمان حضور در دفتر و رنگ سازمانی دکوراسیون توجه کرد. در نتیجه رنگ مبلمان اداری با توجه به نوع هدفی که کارفرما دارد باید تعیین شود. برای مثال هدف فردی که از مبلمان اداری برای مطالعه، پژوهش یا کار با لپ‌تاپ استفاده می‌کند، با فردی که مبلمان اداری را صرفاً برای انجام معاملات یا مذاکره و گفت‌وگو با مشتری انتخاب می‌کند، کاملاً متفاوت است و همین نکته در انتخاب رنگ نیز مؤثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: انتخاب میز کارشناسی مناسب

پرکاربردترین رنگ برای مبلمان اداری کدام است؟

طبق روانشناسی رنگ ها می توان گفت که آبی محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ در حوزه مبلمان اداری است. آبی به عنوان یک رنگ بسیار محبوب برای محیط های کاری، به دستیابی به یک فضای متعادل و آرام کمک می کند و سبب افزایش تمرکز و راندمان کاری کارمندان می شود. یک اتاق با مبلمان آبی به ویژه برای کسانی که در محیط های شلوغ و سخت کار می کنند، می تواند بسیار مفید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *