مبل نیمه استیل برای چه فضاهایی مناسب است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه مبل نیمه استیل چیست؟ و برای چه فضاهایی مناسب است؟ اگر هدفتان خرید مبلمان لوکس و لاکچری است، مبلمان استیل و نیمه استیل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مبل استیل زیبایی مبل سلطنتی و ظرافت مبل کلاسیک را به یدک می کشد. در این مطلب از سایت “مبلمان اداری شاریس” می‌خواهیم شما را با مبلمان نیمه ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

مبل نیمه استیل چیست؟ و برای چه فضاهایی مناسب است؟ اگر هدفتان خرید مبلمان لوکس و لاکچری است، مبلمان استیل و نیمه استیل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. مبل استیل زیبایی مبل سلطنتی و ظرافت مبل کلاسیک را به یدک می کشد. در این مطلب از سایت “مبلمان اداری شاریس” می‌خواهیم شما را با مبلمان نیمه استیل و تفاوت مبل استیل و نیمه استیل آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مبل نیمه استیل چیست؟

در این مبلمان از چوب و پارچه کم‌تری استفاده می‌شود و همین امر سبب می شود تا قیمت کم‌تری نسبت به مبل تمام استیل داشته باشد. البته ممکن است بعضی از مبلمان نیم استیل به دلیل جنس چوب و پارچه‌ای که در آن استفاده می شود نسبت به مبلمان تمام استیل قیمت بالاتری داشته باشد.

مبل نیمه استیل مناسب چه فضاهایی می باشد؟

در واقع می‌توان گفت همه‌چیز به نوع و جنس چوب و پارچه بستگی دارد که قیمت این نوع مبلمان را تغییر می‌دهد. مبل نیمه استیل برای کسانی مناسب است که خواهان دکوراسیون لوکس هستند، اما بودجه کافی برای خرید آن را ندارند. این مبل ها انواع مختلفی دارند که مبل راحتی و مبل چستر، مشهور‌ترین آن‌ها هستند.

این مبلمان به دلیل این‌که از نوعی منبت‌کاری در طراحی آن بکار میرود، به مبل کلاسیک نیز شهرت دارند. این نوع مبلمان ست کامل هفت نفره دارند که به صورت یک سه نفره، یک دونفره و دو عدد تک نفره را دارد که با میز‌های جلو مبلی یا عسلی همراه است.

مبل نیمه استیل

تفاوت مبل استیل و نیمه استیل

مبل استیل در واقع همان مبل سلطنتی است. این مبلمان، ترکیبی از مبل استیل و مبل کلاسیک هستند که در ادامه چند مورد از تفاوت‌های آن با مبل استیل را بیان می‌کنیم.

  • این مبلمان از قیمت بالایی برخوردارند در حالی که حالت نیمه قیمت کم‌تری دارند.
  • در ساخت آن ها از چوب و پارچه‌های نفیس استفاده می‌شود و نسبت به سایر مبلمان راحتی بیشتری دارند.
  • رنگ چوب‌های این مبلمان، معمولا سفید و قهوه‌ای است در حالی که در مبل استیل برای آن‌ که حالت اشرافی داشته باشد، از رنگ‌های طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود.
  • در طراحی این مبلمان منبت کاری کم‌تری بکار میرود.
  • مبل استیل نیازمند فضایی باز و بزرگ با دکوراسیونی لاکچری است، اما مبلمان نیمه استیل با هر دکوراسیونی به راحتی ست می‌شود.
  • این مبلمان معمولا در ست هفت نفره تولید می‌شود در حالی که مبلمان تمام استیل در ست‌های 9 نفره تولید می‌شوند.

در آخر 

این مبلمان به دلیل این‌که دارای رنگ‌بندی مختلف و قیمت مناسب‌تری نسبت به مبل‌های استیل یا سلطنتی است. و برای فضای کوچک آپارتمان مناسب هستند، بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند و طرفداران زیادی دارند. انتخاب مدل و طراحی دلخواه در آن آسان‌تر است و می‌توان آن‌ها را در طراحی‌ها و دکوراسیون تلفیقی و کلاسیک استفاده کرد. این مبل ها برای فضای روزانه هم مناسب است، به عنوان مثال شما می‌توانید در طول روز روی مبل‌های نیمه استیل حتی دراز بکشید.

بنابراین مبل‌های نیمه استیل مناسب کسانی است که به مبل‌های سلطنتی و زیبایی آن علاقه دارند. در حالی که به راحتی و آسایش مبل نیز اهمیت می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *