برای خانه کوچک چه مبلی بخریم؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه برای خانه کوچک چه مبلی بخریم؟ اگر فضای کمتری برای چیدمان مبل دارید این مقاله را حتما مطالعه کنید. مبل مناسب برای فضای کوچک مناسب ترین مبل برای خانه کوچک به طور کل به چهار دسته (مبل ال-راحتی-کلاسیک و استیل) تقسیم می‌شوند که انتخاب هریک از آن‌ها باید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون خانه ...

برای خانه کوچک چه مبلی بخریم؟
< 1 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

برای خانه کوچک چه مبلی بخریم؟ اگر فضای کمتری برای چیدمان مبل دارید این مقاله را حتما مطالعه کنید.

مبل مناسب برای فضای کوچک

مناسب ترین مبل برای خانه کوچک به طور کل به چهار دسته (مبل ال-راحتی-کلاسیک و استیل) تقسیم می‌شوند که انتخاب هریک از آن‌ها باید متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون خانه شما باشد. اما در حالت کلی قبل از آنکه یکی از این سبک‌ها را انتخاب کنید، لازم است به چند نکته که در ادامه به آن اشاره می‌شود توجه داشته باشید.

  • اگر ارتفاع سقف خانه شما کوتاه است تا حد ممکن از خرید مبل‌های کلاسیک و استیل خودداری کنید.
  • اگر متراژ خانه شما کوچک است بهتر است از میزهای جلو مبلی و عسلی‌های کوچک استفاده کنید.
  • به ارتفاع میزها توجه کنید؛ زیرا میزهایی با ارتفاع زیاد مناسب خانه‌های کوچک نیستند.
  • هنگام چیدمان خانه کوچک توجه داشته باشد تا جایی که ممکن است از فضاهای پرت و کنج استفاده کنید و مبل‌ها را در این قسمت‌ها بگذارید.
  • مبل مناسب برای خانه کوچک، مبلی است که باکس‌های مخفی در قسمت نشیمن و دسته‌های خود داشته باشد تا بتوانید از فضا نهایت استفاده را ببرید.

بهترین چیدمان مبل برای خانه های کوچک، استفاده از مبل راحتی است به شرط آنکه قبل از انتخاب به سبک خانه دقت داشته باشید؛ چرا که این مدل مبل‌ها با وجود اینکه تنوع زیادی دارند، اما نمی‌توان برای تمامی سبک‌ها از آن استفاده کرد. برای مثال در خانه‌هایی که سبک سنتی و کلاسیک دارند، نمی‌توان از مبل راحتی استفاده کرد؛ چرا که مبل راحتی بیشتر برای سبک‌های تلفیقی مدرن و کلاسیک استفاده می‌شود. دومین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، سعی کنید هنگام خرید مبلمان راحتی، مدلی را انتخاب کنید که ارتفاع کمی داشته باشند تا دکوراسیون خانه شلوغ به نظر نیاید.

مطالعه بیشتر :ویژگی های بهترین میز اداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *