خرید مبل تکی مدرن

زمان مطالعه: 2 دقیقه خرید مبل تکی مدرن از جمله تجهیزاتی است که می توان آن را برای قسمت های مختلف از خانه یا فضای اداری استفاده کرد. مبل تک نفره به عنوان یکی از آیتم‌های دکوراسیون داخلی با طراحی ظاهری زیبا نقش پر رنگی را ایفا می‌کنند. به جرائت میتوان گفت مدل مبل های تک نفره با طراحی خلاقانه ...

خرید مبل تکی مدرن
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

خرید مبل تکی مدرن از جمله تجهیزاتی است که می توان آن را برای قسمت های مختلف از خانه یا فضای اداری استفاده کرد. مبل تک نفره به عنوان یکی از آیتم‌های دکوراسیون داخلی با طراحی ظاهری زیبا نقش پر رنگی را ایفا می‌کنند. به جرائت میتوان گفت مدل مبل های تک نفره با طراحی خلاقانه زیبایی منحصر بفرد و بسیار کاربردی هستند.

در ادامه مطلب از سایت “مبلمان اداری شاریس” جدیدترین مدل‌های مبل تک نفره راحتی را معرفی کرده و کاربرد این مدل مبل ساده و سبک را برای دکوراسیون مدرن شرح خواهیم داد.

خرید مبل تکی مدرن و فانتزی

اگر از طراحی دکوراسیون منزل خود خسته شده اید و به کمی تغییر و تحول در طراحی و چیدمان سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن تان نیاز دارید، می توانید با خرید مبل تکی مدرن، دکوراسیون خود را جذاب تر کنید. همچنین با استفاده از مبل تک مدرن در چیدمان سنتی، تضادی جالب از مبلمان را ایجاد کنید. مبل تک نفره عنصری دکوراتیو و لوکس است که می تواند با هر نوع دکوراسیونی در هر سبکی سازگار شود.

شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل تان، از مبل تکی سلطنتی با ابعاد بزرگ که از منبت های ظریف و شکیل برخوردار است بهره مند شوید یا از مبل تکی ریلکسی، تختخواب شو،  چستر فانتزی و… استفاده کنید.

انواع مبل تک نفره کلاسیک و مدرن

مبل‌های تک نفره همانند دیگر لوازم دکوراسیون در دو نوع مدرن و کلاسیک طراحی شده‌اند. تا برای سلیقه های مختلف با توجه به فضاهای سنتی و مدرن انتخاب و استفاده شوند. مبل تک نفره در مدل‌های لوکس و فاخر کلاسیک و در برخی از مدل‌ها ساده و اسپرت مدرن می‌توانند دکوراسیونی چشمگیر را رقم بزنند. و جایی برای استراحت روزانه باشند.

مبل تک نفره برای اتاق خواب

امروزه اتاق خواب یک اتاق کاملا شخصی که برای اکثر افراد به محل کار و مطالعه نیز تبدیل شده‌اند. که نیاز به نشیمن‌گاهی راحت برای استراحت دارند. که بتواند با ایجاد راحتی و همچنین زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب را فراهم کند. بنابراین خرید مبل تک نفره راحتی برای اتاق خواب با طراحی شیک و مدرن انتخابی پسندیده و مطمئن است.

خرید مبل تکی مدرن

نکات مهم خرید مبل تکی

اگر شما هم به دنبال یک مبل کوچک و کاربردی ارزان هستید. که در کنار مبلمان یا اتاق خواب خود جایی راحت برای نشستن و استراحت داشته باشید. مدل مبل تکی بسیار سبک و پرکاربرد هستند. به طوری که برای دکوراسیون داخلی خودنمایی می‌کنند.

نوع جنس پارجه مبل: مدل مبل تکی از انواع پارچه های مخمل و چرم تولید می‌شوند. که با دوخت بسیار جدید در مدل‌های لمسه دار با پارچه‌های طرح دار و یا ساده دکوراسیونی انرژی بخش را برای فضای سرد و مدرن امروزی خواهند داشت.

پایه مبل : بیشترین تفاوت مدل مبل فانتزی و کلاسیک در نوع پایه های مبل تکی است. معمولا طراحی مبل تکی فانتزی از ارتفاع بلندتر و با پایه‌ای نازک‌تر دارند. و اما مبل تکی کلاسیک با پایه‌های کوتاهتر و ضخیم هستند که بیشتر حالت نوستالژی دارند.

رنگبندی : خوشبختانه مبل‌های تک نفره از جنس مخمل و چرم باکیفیت و با رنگبندی متنوعی تولید می‌شوند. که به راحتی میتوانید رنگی هماهنگ با سلیقه و دکوراسیون خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *