اهمیت استفاده از پشتی طبی برای صندلی اداری

زمان مطالعه: 2 دقیقه اهمیت استفاده از پشتی طبی برای صندلی چیست؟ به طور معمول نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های اداری منجر به ایجاد حس درد در ناحیه کمر می شود. این مسئله برای کارمندانی که 8 ساعت از فعالیت خود را بر روی صندلی های اداری می گذارنند، تهدید بزرگ به حساب می آید. چرا که به ...

اهمیت استفاده از پشتی طبی
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اهمیت استفاده از پشتی طبی برای صندلی چیست؟ به طور معمول نشستن طولانی مدت بر روی صندلی های اداری منجر به ایجاد حس درد در ناحیه کمر می شود. این مسئله برای کارمندانی که 8 ساعت از فعالیت خود را بر روی صندلی های اداری می گذارنند، تهدید بزرگ به حساب می آید. چرا که به مرور این حس درد عمیق تر شده و به یک عارضه جدی در ناحیه کمر و یا ستون فقرات تبدیل می شود. حتی اگر بهترین و با کیفیت ترین صندلی اداری موجود در بازار را خریداری کرده باشید، باز هم لازم است از پشتی طبی استفاده کنید. در این مثاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم با اهمیت اسنفاده از پشتی طبی آشنا شویم:

اهمیت استفاده از پشتی طبی

اگر به تازگی یک پشتی طبی برای صندلی اداری خود خریده‌اید؛ قطعا در پایان روز کاری، احساس جسمیِ بهتری داشته و کمتر دچار خستگی‌ها و دردهای ستون فقرات می‌شوید. این پشتی‌های طبی به شما امکان می‌دهند؛ تا مدت طولانی‌تری روی کار خود تمرکز کنید. آنها حتی می‌توانند کمردرد قدیمی شما را بهبود دهند. این مزایا همگی به دلیل محصول جدیدی است که خریداری کرده‌اید.

پشتی‌های طبی برای کمک به شما در نشستن راحت برای مدت طولانی در حین کار طراحی شده‌اند. آنها نسبت به پشتی معمول صندلی اداری قابل تنظیم‌تر هستند؛ و به شما امکان می‌دهند متناسب با بدن یا ترجیحات شخصی خود تکیه‌گاه صندلی را تنظیم کنید.

اهمیت استفاده از پشتی طبی

مهم ترین مزایای استفاده از پشتی طبی

با استفاده از پشتی های طبی و هوشمند حس درد در ناحیه گودی کمر به صفر رسیده و نشستن طولانی مدت بدون ایجاد حس درد انجام می شود. سایر مزایای آن شامل موارد زیر است:

  • پشتی طبی به خوبی گودی کمر و دیسک های آن را پوشش می دهد. پوشش گودی کمر کمک می کند تا تلاش ماهیچه های ستون فقرات برای حفظ انحنای طبیعی بدن، متوقف شود.

  • با خرید یک پشتی طبی، اصول ارگونومیک را در صندلی اداری خود به کار بگیرید.

  • کمر درد از جمله شایع ترین عارضه های فیزیکی است که نه تنها سلامت کارمندان را تهدید می کند، بلکه راندمان و بازدهی شرکت ها را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

  • از مزایای پشتی طبی برای صندلی اداری و بدن می توان گفت که قابلیت جابجایی دارند و در پایان کار می توانید از آن در هنگام رانندگی نیز استفاده کنید.

  • راندمان کار را افزایش داده و بهینه سازی می کند به دلیل این که از کمر درد و خستگی های زودرس پیشگیری می کند و از مزایای پشتی طبی برای صندلی اداری است.

مهم ترین ویژگی های پشتی طبی

این پشتی ها بر روی انواع صندلی ها نصب می شوند. به دلیل روکش اسپیسری که دارند باعث کاهش تعریق و افزایش عبور جریان هوا کمک می کند. به خاطر طراحی ارگونومیکی که دارند در اندازه های مختلف قابلیت تنظیم شدن را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *