چیدمان اتاق کنفرانس چه ویژگی هایی دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه چیدمان اتاق کنفرانس به چه صورتی باید طراحی شود؟ اتاق کنفرانس یا سالن جلسات، جزو بخش های اصلی یک شرکت یا اداره می باشد. هنگام طراحی یک اتاق جلسه، شما باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. مهمترین اهداف و رویکردهای شرکت ها و سازمان های مختلف در اتاق کنفرانس مطرح می شود. بدین جهت ...

چیدمان اتاق کنفرانس چه ویژگی هایی دارد؟
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

چیدمان اتاق کنفرانس به چه صورتی باید طراحی شود؟ اتاق کنفرانس یا سالن جلسات، جزو بخش های اصلی یک شرکت یا اداره می باشد. هنگام طراحی یک اتاق جلسه، شما باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. مهمترین اهداف و رویکردهای شرکت ها و سازمان های مختلف در اتاق کنفرانس مطرح می شود. بدین جهت آراستگی ، زیبایی دکوراسیون، و آرامش محیط مذکور در شرکت ها یا ادارات دارای اهمیت ویژه ای می باشد.

در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” شما را با اصول کلی طراحی یک اتاق کنفرانس آشنا می نماییم. پس با ما همراه باشید.

چیدمان اتاق کنفرانس

  • تجهیزاتی که برای اتاق مورد نیاز است، بستگی به شرکت و یا اداره مورد نظر دارد. این تجهیزات شامل سیستم های صوتی و تصویری، کامپیوترهای موجود بر روی میزها، میکروفن، وایت بردهای الکترونیکی و مواردی از این دست است.

چیدمان اتاق کنفرانس

نکات مهم در طراحی اتاق کنفرانس

  • بهتر است از نور طبیعی در اتاق استفاده شود؛ پنجره ها باید دارای پرده های مناسبی برای کاهش نور باشند؛ تا در صورت نیاز به استفاده از سیستم تصویری، بتوان به راحتی میزان نور را کاهش داد.

  • اتاق کنفرانس باید در مکانی باشد که صدای کمتری داشته و در مکانی راحت باشد. نصب پانل‌های آکوستیک روی دیوارها یک روش مدرن برای کنترل صدای اتاق کنفرانس است.

  • جریان هوای مناسب مهم است. در غیر این صورت اعضای دفتر هنگام برگزاری کنفرانس در اتاق احساس خفگی و کسالت خواهند کرد.

  • استفاده از مبلمان سبک به شما فضای بیشتری در اتاق می‌دهد؛ و اعضا می‌توانند به‌راحتی در میان آنها حرکت کنند.

نقش مبلمان اداری مناسب در طراحی اتاق کنفرانس

برای چیدمان صحیح و اصولی اتاق کنفرانس، باید از مبلمان اداری مناسب این فضا بهره برد. صندلی و میز کنفرانس باید مطابق با قواعد ارگونومیک و از متریال با دوام و استاندارد تهیه شود. اگر مبلمان اداری شما از جنسی مرغوب تهیه نشده باشند بی­‌شک در طی زمان کوتاهی دچار فرسودگی­ می‌شود. این امر مقرون به صرفه نیست و باید هزینه سنگینی را برای تعویض دوباره متحمل ­شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *