مبلمان مناسب فضای کوچک (چیدمان مبلمان اداری در فضای کم)

زمان مطالعه: 3 دقیقه مبلمان مناسب فضای کوچک اداری چیست؟ به نظر شما برای فضای کوچک اداری چه مبلمانی مناسب است؟ انتخاب سرویس مبلمان مناسب برای فضاهای کوچک اداری، کار نسبتا دشواری است. اما می توان با خرید نیم ست های اداری یا سرویس مبل ال اداری از از “مبلمان اداری شاریس” این مشکل را حل کرد. برای انتخاب ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مبلمان مناسب فضای کوچک اداری چیست؟ به نظر شما برای فضای کوچک اداری چه مبلمانی مناسب است؟ انتخاب سرویس مبلمان مناسب برای فضاهای کوچک اداری، کار نسبتا دشواری است. اما می توان با خرید نیم ست های اداری یا سرویس مبل ال اداری از از “مبلمان اداری شاریس” این مشکل را حل کرد. برای انتخاب مبلمان مناسب فضای کوچک بایستی با مهم ترین تکنیک های طراحی دکوراسیون آشنا شد.

مبلمان مناسب فضای کوچک

از آنجایی که امروزه بسیاری از فضاهای کاری با کمبود جا مواجه هستند، به همین دلیل قبل از انتخاب مبلمان مناسب بهتر است ابعاد و تعداد آن را مشخص کرد. برای فضاهای اداری کوچک باید مبلمانی انتخاب کنید که اندازه و سایز آن بزرگ نباشد. همچنین با چیدمان صحیح مبلمان به صورت روبه روی هم، می توانید نظم بیشتری را در محیط ایجاد کنید. برای اینکار می توانید از مبلمان اداری چند منظوره نیز استفاده کنید. این مبلمان از اشغال فضای اضافی جلوگیری می کنند. برای انتخاب میز مناسب اداری نیز باید به ارتفاع، عرض و تجهیزات جانبی آن مانند کشوها دقت شود. انتخاب میز کشودار می تواند به عنوان یک محصول چند منظوره، فضای موجود را بهینه سازی کند. برای اینکار می توانید با توجه به نوع چیدمان از میزهای گرد و مستطیل استفاده کنید.

به یاد داشته باشید انتخاب رنگ های روشن برای سرویس های مدرن مبلمان گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ ها محیط را دلباز تر و بزرگتر نمایش می دهند.

نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری فضای کوچک

  • به یاد داشته باشید که برای فضاهای کوچک از مبلمان کلاسیک استفاده نکنید. چرا که این مبلمان به دلیل رنگ تیره و وزن بالایی که دارند، حجم زیادی از فضا را اشغال می کند. به همین دلیل بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک اداری استفاده از مبلمان‌ مدرن و ساده است.
  • توجه به سایز و وزن مبلمان اداری، از نکات مهمی است که باید به آن توجه کرد.  به هیچ عنوان برای اداره کوچک از میزهای حجیم و بزرگ استفاده نکنید، زیرا این میزها مانع از رفت‌وآمد ارباب رجوع شده و همچنین فضای داخلی اداره را کوچک نشان خواهند داد.
  • میز و مبلمان اداری خود را با توجه به دکوراسیون و فضای داخلی محیط اداری انتخاب کنید.
  • از صندلی های اداری کارمندی و کارشناسی در سایز کوچک استفاده کنید تا بتوانید فضای محیط اداری را بهینه کنید.

بیشتر بخوانید: میز مدیریت اداری

مبلمان مناسب فضای کوچک

بهترین مبلمان اداری برای فضای کوچک

بهترین گذینه برای مبلمان اداری در فضای کوچک، استفاده از مبلمان چند منظوره و نیم ست ها می باشد. این مبلمان فضای کمتری را به خود اختصاص داده و برای نشستن ارباب رجوع مناسب است. مبلمانی که انتخاب می کنید بایستی از بهترین نوع متریال تهیه شده باشد تا احساس راحتی را در کاربران ایجاد کند. با رنگ های شاد و زنده مبلمان نیز می توانید به زیبایی محیط بی افزایید.

نکات مهم در دکوراسیون اداری کوچک

  • برای بزرگتر دیده شدن فضای اداری بهتر است به نوع چیدمان مبلمان و نور پردازی دقت شود. استفاده از روشنایی مطلوب و نور های مخفی علاوه بر افزایش راندمان کاری می تواند باعث زیبایی محیط نیز شود.
  • برای بهینه سازی فضای اداری کوچک می توانید از انواع پارتیشن ها استفاده کنید.
  • با استفاده از شلف ها و قفسه های دیواری نیز می توانید باعث بهینه سازی فضای اداری شوید.
  • برای اسناد و مدارک خود می توانید به جای استفاده از فایل های بایگانی از بایگانی در سیستم ها و کامپیوتر بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *