مبلمان اداری از کجا بخرم؟ ویژگی های مبلمان اداری خوب

زمان مطالعه: 3 دقیقه مبلمان اداری از کجا بخرم؟ ست مبلمان اداری با کیفیت می تواند نیاز شما را تا سال ها بر طرف کند. اما برای اینکار بایستی خرید خود را از فروشگاه های مختلف انجام دهید. برای تضمین کیفیت خرید نیز بایستی اطلاعات خود را نسبت به مراکز خرید معتبر بالا ببرید. با توجه به تنوع بالای ...

مبلمان اداری از کجا بخرم؟
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مبلمان اداری از کجا بخرم؟ ست مبلمان اداری با کیفیت می تواند نیاز شما را تا سال ها بر طرف کند. اما برای اینکار بایستی خرید خود را از فروشگاه های مختلف انجام دهید. برای تضمین کیفیت خرید نیز بایستی اطلاعات خود را نسبت به مراکز خرید معتبر بالا ببرید. با توجه به تنوع بالای محصولات در فروشگاه تخصصی “مبلمان اداری شاریس” می توانید خرید مناسبی را مطابق با نیازهایتان انجام دهید.

مبلمان اداری از کجا بخرم؟

اگر به دنبال یک مرکز خرید وسیع با تنوع گسترده ای از محصولات مدرن و کلاسیک می گردید، بهتر است به مبلمان اداری شاریس سر بزنید. این شرکت با فعالیت گسترده خود در زمینه تولید مبلمان و تجهیزات اداری و بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری و دانش روز دنیا، خدمات بسیاری را برای مشتریان عزیز ارائه کرده است. شرکت شاریس در زمینه طراحی و ساخت انواع میزهای اداری، فایل، کتابخانه، میزهای کنفرانس و پارتیشن تا مبلمان منزل شامل میزهای تلویزیون و سرویس های خواب فعالیت می کند .

مبلمان اداری از کجا بخرم؟

راهنمای خرید مبلمان

برای اینکه در هنگام خرید مبلمان اداری دچار خطا نشوید، لازم است تا پیش از خرید با چند نکته مهم آشنا شوید:

توجه به نوع متریال

تفاوتی ندارد به شکل حضوری به خرید می روید و یا خرید اینترنتی می کنید، در هر حال لازم است تا مشخصاتی همچون ابعاد مبلمان، متریال به کاررفته در آن، میزان راحتی و همچنین قابلیت های ارگونومیک آن را ارزیابی کنید. در خرید حضوری می توانید بر روی مبلمان بنشینید و از نزدیک این مشخصات را بسنجید. در خرید اینترنتی نیز می توانید صفحه مربوط به مشخصات محصول را مطالعه کرده و یا با پشتیبان سایت در تماس باشید.

تناسب مبلمان با دکوراسیون

پیش از اینکه به خرید بروید سبک مبلمان خود را انتخاب کنید. در این خصوص می بایست مشخصات فضا و همچنین دکوراسوین حاکم بر آن محیط را مورد توجه قرار دهید. تعیین سبک پیش از خرید کمک می کند تا در هنگام خرید تحت تأثیر جاذبه سبک های دیگر قرار نگرفته و یک مبلمان ناهمخوان را انتخاب نکنید.

مقایسه قیمت ها

برای انجام یک خرید اقتصادی لازم است تا کمی حوصله به خرج داده و قیمت مبلمان ها را در فروشگاه های مختلف مقایسه کنید. توصیه می کنیم در مقایسه خود منطقی عمل کرده و قیمت مبلمان های استاندارد را با نمونه های بی کیفیت مقایسه نکنید. بلکه مقایسه را بر اساس مشخصات و قابلیت ها انجام دهید.

نکات مهم در خرید مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان اداری و اطمینان از مرغوبیت کالا به موارد زیر توجه کنید:


  • برند ام دی اف در محصول

  • برند یراق آلات در محصول (قفل ، دستگیره ، ریل و…)

  • ضخامت پی وی سی در محصول (حداقل 2میل باشد)

  • ضخامت کف کشوها و پشت کمدها (باید 8الی 16میل باشد 3میل مرغوب نیست)

  • خدمات شرکت نظیر :اندازه گیری و طراحی رایگان ،حمل و نصب ، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول

  • برند شرکت و بررسی مشتریان معتبری

  • زمان تحویل کالا

سخن پایانی

برای خرید مبلمان اداری، گزینه های مختلفی پیش رو دارید. شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش مبلمان اداری و یا از طریق فروشگاه های اینترنتی اقدام به خرید یک ست مبلمان اداری با کیفیت کنید. در هر حال لازم است تا در هنگام خرید مشخصات مبلمان و میزان بهره مندی آن از استانداردهای ارگونومیک را مورد توجه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *