صندلی گیمینگ از کجا بخرم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه صندلی گیمینگ از کجا بخرم؟ یکی از سوالاتی که علاقه مندان به صنعت گیم و صندلی پشت سیستم با آن مواجه اند، این است که صندلی گیمینگ را از کجا بخرند؟ نشستن برای مدت طولانی در یک حالت ثابت و پشت کامپیوتر، می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری روی سلامت فیزیکی ایجاد کند. افرادی که برای مدت ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صندلی گیمینگ از کجا بخرم؟ یکی از سوالاتی که علاقه مندان به صنعت گیم و صندلی پشت سیستم با آن مواجه اند، این است که صندلی گیمینگ را از کجا بخرند؟ نشستن برای مدت طولانی در یک حالت ثابت و پشت کامپیوتر، می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری روی سلامت فیزیکی ایجاد کند. افرادی که برای مدت طولانی پشت کامپیوتر نشسته و به طور خاص کاربرانی که در حوزه بازی‌های رایانه‌ای و استریمینگ فعالیت می‌کنند، باید به این نکته توجه داشته باشند که برای پیشگیری از این مشکلات، بهترین راه این است که از تجهیزات ارگونومیک و مناسبی استفاده کنند که بتوانند به درستی کمر و تیکه گاه را حمایت کنند. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم به این موضوع بپردازیم:

صندلی گیمینگ از کجا بخرم؟خوبه

صندلی گیمینگ نوعی صندلی کامپیوتر است که با توجه به استانداردهای طراحی ارگونومیک، آن را ارتقاء دادند. استفاده از این نوع صندلی نیازهای کاربر را تامین می‌کند و گیمرها علاوه‌بر ارائه بهترین عملکرد خود حین بازی، می‌توانند از خود و سلامتشان تا حد زیادی محافظت کنند. استفاده از صندلی‌های معمولی، خستگی گیمر را به‌دنبال دارد، در نتیجه نمی‌تواند حواس خود را به بازی معطوف کند. این موضوع  در عملکرد فرد تاثیر منفی می‌گذارد. در کنار این موضوع، استفاده از صندلی‌های نامناسب برای نشستن‌های طولانی آسیب‌های بسیار جدی به ستون فقرات و گردن وارد می‌کند. اگر قصد خرید این محصول کاربردی را دارید، توصیه می شود هنگام خرید به نکات زیر دقت کنید:

نکات مهم برای خرید صندلی گیمینگ

  • برخی صندلی‌های گیمینگ برای نشستن پشت سیستم‌های کامپیوتری مناسب‌تر هستند و برخی را باید برای بازی‌های کنسولی خریداری کرد. برای تهیه صندلی به نوع آن نیز توجه داشته باشید.

  • قیمت صندلی یکی از فاکتورهای اساسی برای شما محسوب می‌شود و لازم است قبل از هر اقدامی بودجه خود را بررسی کنید تا دامنه انتخاب برایتان محدودتر شود.

  • صندلی مناسب گیم بهتر است از قابلیت تنظیم پشتی، ارتفاع و دسته برخوردار باشد. این موضوع در راحتی گیمر نقش بسیار مهمی دارد.

  • در کنار طراحی ارگونومیک لازم است جنس رویه صندلی نیز دارای استاندارد و کیفیت مناسب باشد. برای این صندلی‌ها معمولا چرم مصنوعی استفاده می‌شود که بهترین آنها چرم‌ ضدتعریق است.

  • برای خرید صندلی حتما به میزان تحمل وزن آن دقت کنید و در صورت عدم تناسب وزن شما با توان آن، بهتر است صندلی دیگری انتخاب کنید.

صندلی گیمینگ از کجا بخرم؟

بهترین برند صندلی گیمینگ

در بازار داخلی و بین‌المللی بسیاری از برندهای مختلف صندلی گیمینگ وجود دارد، برخی از بهترین برندهای صندلی گیمینگ عبارتند از:

  1. دکلس
  2. ایکس‌راکر
  3. ایکون
  4. ان‌ایکس‌آر
  5. کورسئیر
  6. ماکس‌نو
  7. امگا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *