فضای کار اشتراکی چه تاثیری بر عملکرد کارمندان دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه تاثیر فضای کار اشتراکی بر عملکرد کارمندان چیست؟ فضای کار اشتراکی چیست؟ و چه خدماتی در اختیار کارمندان شرکت قرار می دهد؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید: فضای کار اشتراکی چیست؟ بسیاری از افراد دوست دارند کسب و کار خودشان را به صورت تیمی انجام داده و قوانین ...

اصول فضاسازی اداری
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

تاثیر فضای کار اشتراکی بر عملکرد کارمندان چیست؟ فضای کار اشتراکی چیست؟ و چه خدماتی در اختیار کارمندان شرکت قرار می دهد؟ برای پاسخ به این سوالات تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

فضای کار اشتراکی چیست؟

بسیاری از افراد دوست دارند کسب و کار خودشان را به صورت تیمی انجام داده و قوانین و تفکرات خود را با سایر همکاران به اشتراک بگذارند. استفاده از فضای کاری اشتراکی می تواند در نقطه مقابل فضای کاری سنتی در سازمان ها قرار بگیرد. در فضای کاری سنتی برای هر فرد اتاق مجزایی در نظر گرفته می شود. این درحالیست که در کسب و کار های جدید، مهم ترین هدف ایجاد ارتباط صمیمی و نزدیک بین افراد اعضای تیم می باشد.

تاثیر فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی چه تاثیری بر عملکرد کارمندان می گذارد؟

قرار گیری کارمندان در یک فضای کاری می تواند باعث افزایش روحیه و انرژی مثبت در افراد شود. محیط اشتراکی می تواند تاثیر زیادی در تولید ایده های خاص  داشته باشد. چرا که افراد با تبادل اطلاعات و دانسته های خود با کارمندان دیگر می تواند در یک محیط گرم و صمیم فعالیت های خود را انجام دهند. گرد هم آمدن افراد مختلف با تخصص های گوناگون و تعامل با یکدیگر، موقعیت را برای پیشرفت در هر کسب و کاری فراهم می کند. اما برای استفاده از چنین محیط هایی، ابتدا باید به فرهنگ مناسب برای آن را تقویت کرد.

مزایای استفاده از فضای کار اشتراکی چیست؟

این فضای کاری برای افرادی که به دنبال کسب و کار جدید هستند می تواند مناسب باشد. همانطور که می دانید برای تاسیس شرکت های نوپا هزینه های زیادی را باید در نظر گرفت، به همین دلیل استفاده از فضای کاری اشتراکی می تواند تا حد زیادی باعث صرفه جویی در هزینه و مدیریت مالی شرکت شود. با این کار دیگر نیاز نیست برای دکوراسیون مدرن و شیک هر اتاق به صورت مجزا هزینه کنید.

از مزایای دیگر تاثیر فضای کاری اشتراکی، امکان آشنایی با افراد مختلف با تجارب گوناگون است، اینکار می تواند با تقویت روحیه تیمی بین اعضای کارمند، باعث پیشرفت و ایجاد بسترهای مناسب برای انواع قراردادهای کاری شود.

 

در آخر

شما میتوتنید برای مشاهده سایر مقالات به قسمت وبلاگ مبلمان اداری شاریس مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *