کمد بایگانی اداری خوب چه ویژگی هایی دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه کمد بایگانی اداری خوب با ایجاد فضای مناسب در دفاتر اداری و سازمان های مختلف، نقش مهمی در ذخیره سازی ایمن اطلاعات و سازماندهی اسناد و مدارک دارد. از ویژگی های اولیه کمد بایگانی اداری خوب، سهولت در دسترسی فیزیکی به اطلاعات مختلف می باشد. امروزه انواع مختلفی از کمدهای بایگانی در بازار وجود دارند ...

کمد بایگانی اداری خوب
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کمد بایگانی اداری خوب با ایجاد فضای مناسب در دفاتر اداری و سازمان های مختلف، نقش مهمی در ذخیره سازی ایمن اطلاعات و سازماندهی اسناد و مدارک دارد. از ویژگی های اولیه کمد بایگانی اداری خوب، سهولت در دسترسی فیزیکی به اطلاعات مختلف می باشد. امروزه انواع مختلفی از کمدهای بایگانی در بازار وجود دارند که می توانید بر اساس نیاز ها و خواسته های خود، آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال استفاده از سیستم بایگانی مدرن با کمدهای ریلی این امکان را به شما می دهد تا فضای کمتری را برای بایگانی اسناد خود اشغال کنید. در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” قصد داریم به مهم ترین ویژگی های یک کمد بایگانی اداری خوب بپردازیم:

کمد بایگانی اداری خوب چه خصوصیاتی دارد؟

با استفاده از کمد بایگانی، می توانید اسناد و مدارک خود را به راحتی سازماندهی کنید و با قرار دادن برچسب های مخصوص به هر قسمت، اطلاعات مورد نیاز خود را با سرعت بیشتری پیدا کنید. از مهم ترین ویژگی های کمد بایگانی اداری خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- یک کمد بایگانی خوب باید از درجه اهمیت بالاتری برخوردار باشد. به همین دلیل با خرید کمد بایگانی قفلی می توانید از اطلاعات شخصی خود به خوبی مراقبت کرده و دسترسی سایر کارکنان را به آن محدود کنید.

2- کمد بایگانی خوب باید مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت داشته باشد. در نتیجه برای چند سال می توانید از این کمد استفاده کنید.

3- استفاده از کمدهای بایگانی دارای طبقات و قفسه می تواند فضای کافی را برای قرار گرفتن زونکن ها و سایر مدارک اداری مهیا کند.

4- یک کمد بایگانی خوب بهتر است دارای چرخ باشد تا بتوان آن را به راحتی جابه جا کرد.

5- استفاده از کمدهای ریلی کاری مقرون به صرفه است. زیرا با خرید این کمد، فضای کمتری برای بایگانی کردن اسناد خود لازم دارید. در واقع شما از فضای کوچک، یک استفاده بهینه خواهید کرد.

انواع کمد های بایگانی

اما قفسه‌های بایگانی انواع مختلفی دارد. شما می‌توانید رنگ این کمدها را متناسب با رنگ مبلمان اداری، همچنین براساس نیاز و متراژ فضای مورد نظر خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید.

در این قسمت به برخی از انواع کمدهای بایگانی اشاره خواهیم کرد:

1- کمد بایگانی ریلی

2- کمد بایگانی رمز دار

3- کمد بایگانی قفل دار

4- کمد بایگانی زونکن گردون

5- کمد بایگانی گردان پوشه آویز

کمد بایگانی اداری خوب

اهمیت استفاده از کمد بایگانی در ادارات و سازمان ها

عدم استفاده از کمد بایگانی در فضای دفاتر و ادارات می تواند باعث ایجاد محیطی نامرتب، کاهش روحیه و عملکرد کارکنان شود. به همین دلیل چیدمان قفسه و کمد بایگانی در سازمان‌ها و ادارات با توجه به فضای خالی و میزان استفاده روزانه از آن‌ها در محل کار بستگی دارد. بنابراین برای انتخاب مناسب کمد بایگانی ابتدا باید به اندازه و ابعاد حقیقی فضای خود دقت کنید.

خرید کمد بایگانی

برای خرید کمد بایگانی در ابتدا باید ابعاد فضای مدنظرتان را اندازه‌گیری کنید.

سپس بر اساس نوع پرونده‌ها و اسناد و نحوه نگهداری آن‌ها، از بین مدل‌های موجود یکی از کمدهای بایگانی فلزی را انتخاب نمایید.

در نهایت بعد از دریافت قیمت نهایی می‌توانید کمد بایگانی مدنظرتان را خریداری نمایید.

برای خرید و سفارش ساخت انواع کمد فلزی از جمله کمدهای بایگانی اداری و سازمانی می توانید با گروه تولیدی مبلمان اداری شاریس تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *