سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟ انتخاب شما کدام است؟ اگر می خواهید برای اتاق خواب خود بهترین نوع سرویس خواب را انتخاب کنید بهتر است ابتدا با ویژگی های هر کدام آشنا شوید. برای خرید سرویس خواب مدرن یا خرید سرویس خواب کلاسیک بهتر است که با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل این تصمیم ...

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟
3 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 3 دقیقه

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟ انتخاب شما کدام است؟ اگر می خواهید برای اتاق خواب خود بهترین نوع سرویس خواب را انتخاب کنید بهتر است ابتدا با ویژگی های هر کدام آشنا شوید. برای خرید سرویس خواب مدرن یا خرید سرویس خواب کلاسیک بهتر است که با توجه به سبک دکوراسیون داخلی منزل این تصمیم را بگیرید. ما در این مقاله از سایت “مبلمان اداری شاریس” نکات مهمی را درباره خرید و مقایسه سرویس خواب مدرن و کلاسیک، بیان کرده‌ایم تا شما بتوانید خرید خود را راحت‌تر انجام دهید.

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟ کدام بهتر است؟

همانطور که می دانید امروزه ثبل از خرید وسایل و تجهیزات مورد نیاز خانه بایستی به سبک چیدمان و نوع دکوراسیون داخلی منزل دقت شود. انتخاب این وسایل با توجه به سبک خانه می تواند باعث هماهنگی بهتر و زیبایی بیشتر محیط شود. سرویس خواب یکی از تجهیزات ضروری برای اتاق خواب به شمار می آید. امروزه دو نوع از سرویس خواب با سبک های کلاسیک و مدرن طراحی شده اند. این محصولات با توجه به تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و امکانات و ویژگی های مختلفی را دارند. برای افرادی که سبک دکوراسیون آن ها کلاسیک بوده، سرویس خواب کلاسیک می تواند انتخاب مناسبی باشد. این محصولات سنگین تر بوده و جابه جایی آن ها دشوار است.

سرویس خواب مدرن نیز یکی از انواع سرویس خواب بوده که طرفداران زیادی دارد. این محصولات با طراحی ساده، استفاده از خطوط موازی و روان، پرهیز از طراحی پیچیده و شلوغ و رنگهای خنثی مانند سفید، خاکستری، مشکی و کرم آرامش و راحتی را به اتاق خواب شما هدیه می دهند.

در ادامه مطلب به برخی از مهم ترین ویژگی های این سرویس خواب ها اشاره خواهیم کرد:

سرویس خواب مدرن چیست؟

سادگی و پرهیز از فضای شلوغ جزو مهمترین مشخصات دکوراسیون مدرن است. از طرفی انواع سرویس خواب های مدرن نیز به تناسب استفاده از دکوراسیون مدرن و امروزی تولید و عرضه می گردد. شما می توانید با انتخاب سرویس خواب های مدرن زیبایی، آسایش و آرامش را منتقل کنید. این محصولات با رنگ های ملایم و آرامش بخش و پرهیز از هر گونه شلوغی فضای شیک، مدرن و زیبایی به اتاق خواب شما می دهد.

ویژگی های سرویس خواب مدرن

یکی از مهمترین ویژگی های این نوع سرویس های خواب استفاده از رنگ هایی مانند سفید،‌ مشکی، خاکستری و در برخی موارد کرمی است. انواع سرویس خواب های مدرن با اجتناب از طرحهای پیچیده و در عین سادگی از جلوه خاصی برخوردار هستند. این محصولات بصورت تک نفره و دو نفره، از جنس ام دی اف روکش دار وکیوم شده و یا فلزی در بازار در دسترس هستند. سرویس خواب های ام دی اف وکیوم شده با طراحی و رنگهای زیبا علاوه بر استحکام بیشتر در برابر فشار و ضربه زیبایی خاصی به سرویس خواب می دهند. معمولا سرویس خواب مدرن با لوازم جانبی مانند پاتختی، میز آرایش، آیینه و صندلی، کمد و صندلی جلو تخت ارائه می شوند. البته شما می توانید به انتخاب خود و با توجه به فضای اتاق خواب لوازم جانبی سرویس خواب خود را کم و یا زیاد کنید.

ویژگی های سرویس خواب کلاسیک

در دکوراسیون کلاسیک، به طور معمول از رنگ‌های خنثی و تیره مانند قهوه‌ای و طلایی استفاده می‌شود. معمولا جنس سرویس خواب کلاسیک چوبی است و دارای تاج یا تزیینات در قسمت های مختلف است. بنابراین، بهتر است رنگ تخت خواب کلاسیک با سایر اجزای دکوراسیون تناسب و هماهنگی داشته باشد.

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک؟

نکات مهم برای خرید سرویس خواب

  • اگر می‌خواهید سرویس خواب شما تا سال‌های طولانی قابل استفاده باشد، بهتر است جنس آن را از چوب و یا ام دی اف انتخاب کنید. اگرچه چوب و ام دی اف نسبت به سایر جنس‌ها مانند فلز قیمت بالاتری دارند اما به‌مراتب کیفیت و دوام آنها نیز از این جنس‌ها بیشتر است.

    اگر فضای اتاق شما کوچک است، لازم نیست تمام لوازم جانبی سرویس خواب را سفارش دهید. در این شرایط بهتر است مدل‌هایی از سرویس خواب مدرن را برای خود انتخاب کنید که تاشو هستند و فضای کمی را در اتاق اشغال می‌کنند.


  • انتخاب رنگ و طرح سرویس خواب به سلیقه شما بستگی دارد اما اگر می‌خواهید سرویس خواب در اتاق شما جلوه بیشتری داشته باشد، بهتر است رنگ‌های روشن و طرح‌های ساده را انتخاب کنید.

  • در صورتی که بودجه شما بسیار محدود است، توصیه می‌شود سرویس خواب مدرن از نوع فلزی را برای خود انتخاب کنید، زیرا قیمت آنها بسیار ارزان‌تر است.

  • اگر می‌خواهید خرید سرویس خواب خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید، بهتر است از برندهای معتبر و دارای ضمانت‌نامه خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *