انواع مبلمان اداری – مبلمان اداری شامل چه مواردی می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه انواع مبلمان اداری شامل چه مواردی می شود؟ همانطور که می دانید امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت های مدرن، برای مجموعه ی خود نیاز به مبلمانی دارند که علاوه بر محیطی جذاب و زیبا بتواند نیازهای مورد نیاز کسب و کار را رفع کند. به همین دلیل اگر قصد خرید “مبلمان اداری لوکس” ...

انواع مبلمان اداری
2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

انواع مبلمان اداری شامل چه مواردی می شود؟ همانطور که می دانید امروزه بسیاری از سازمان ها و شرکت های مدرن، برای مجموعه ی خود نیاز به مبلمانی دارند که علاوه بر محیطی جذاب و زیبا بتواند نیازهای مورد نیاز کسب و کار را رفع کند. به همین دلیل اگر قصد خرید “مبلمان اداری لوکس” را برای محیط اداری خود دارید بایستی قبل از خرید محصول مورد نظر خود نسبت به انواع و کاربرد آن ها اطلاعاتی داشته باشید.

در این مطلب از سایت مبلمان اداری “شاریس” قصد داریم تا شما را با انواع مبلمان و کاربرد آن  آشنا کنیم:

انواع مبلمان اداری

مبلمان اداری شامل تجهیزات لازم و ضروری برای یک محیط اداری است. انتخاب این لوازم با توجه به نوع کسب و کار و کلاس کاری شرکت ها انجام می گیرد. به همین دلیل توجه به جزئیات، ماهیت شرکت و شناخت انواع مبلمان اداری می تواند به شما برای خرید تجهیزات کمک کند. به یاد داشته باشید کوچکترین اشتباه در انتخاب مبلمان اداری می تواند در ذهن مخاطبان و کارمندان تاثیر منفی گذاشته و اعتبار شرکت را زیر سوال ببرد.

در این قسمت به معرفی انواع مبلمان اداری و تجهیزات مورد نیاز برای هر کسب و کار اشاره خواهیم کرد:

  • میز (مدیریت، کارمندی، کانتر، کنفرانس، کار گروهی)
  • پارتیشن
  • قفسه
  • کمد و فایلینگ اداری
  • مبلمان
  • صندلی

 

مقاله “اهمیت فایلینگ اداری” را در این قسمت مطالعه کنید.

 

انواع مبلمان اداری

راهنمای خرید مبل و صندلی اداری

اولین نکته قبل از خرید مبل و صندلی اداری، توجه به فضا و تعداد کارکنان است که با بررسی آن می توان از هزینه های اضافی دکوراسیون جلوگیری کرد. قبل از خرید باید فضای موجود برای قرار گرفتن تجهیزات را مشخص کرده و با توجه به نیاز کارکنان در این فضا لوازم ضروری خود را انتخاب و خرید کنید. ایجاد هماهنگی بین اجزای دفترکار می تواند یک عامل موثر در ایجاد حس خوب و افزایش راندمان کاری کارکنان باشد.

سعی کنید قبل از خرید با انواع مدل ها و طرح های جدید مبلمان اداری آشنا شوید. به عنوان مثال انتخاب مبل های پارچه ای با طرح های گوناگون برای محیط های رسمی مناسب نمی باشد. توجه به جنس و کیفیت پارچه ها باعث می شود تا هنگام خرید، دوام و ظاهر مبل و صندلی را بررسی کنید.

بهتر است قبل از خرید مبل اداری به اصول ارگونومی ساخت آن توجه کرده و مبلی را انتخاب کنید که کمترین آسیب را به ستون مهره ها و بدن شما برساند. زاویه مناسب بین تکیه گاه ها و فاصله نشیمن از زمین می تواند بر حفظ سلامت افراد و افزایش بازدهی آنان موثر باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *