نکات مهم در انتخاب هوشمندانه میز کانتر اداری

زمان مطالعه: 2 دقیقه میز کانتر اداری همان میزهای پذیرشی است که در بیشتر اماکن اداری و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این محصول، جداسازی بخش مشتریان و کارمندان از یکدیگر است. این میز انواع مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس حوزه کاری خود آن را انتخاب کنید و مطابق با رنگ دکوراسیون محیط ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
شاریس
زمان مطالعه: 2 دقیقه

میز کانتر اداری همان میزهای پذیرشی است که در بیشتر اماکن اداری و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد این محصول، جداسازی بخش مشتریان و کارمندان از یکدیگر است. این میز انواع مختلفی دارد که شما می توانید بر اساس حوزه کاری خود آن را انتخاب کنید و مطابق با رنگ دکوراسیون محیط اداری سفارش دهید. در ادامه توضیحات بیشتری برای انتخاب کانتر اداری مناسب و کاربرد آن در اختیار شما قرار می‌دهیم.

میز کانتر اداری چیست؟

میز کانتر یک نوع میز و پیشخوان اداری است که در قسمت پذیرش، قرار می‌گیرد. این میز برای جداسازی بخش پذیرش از سایر قسمت های اداری تعبیه شده است و از آن برای اطلاع‌ رسانی و پذیرش ارباب رجوع استفاده می‌شود بنابراین در انتخاب آن، چه از نظر ابعاد و چه از نظر شکل ظاهری، باید دقت شود.

نکات مهم در انتخاب میز کانتر اداری

برای انتخاب این میز رعایت نکات زیر ضروری است:

  1. بهتر است برای کسب و کارهای تبلیغاتی، از میز کانتری استفاده شود که قابلیت نصب انواع بنر و تبلیغات را داشته باشد.
  2. برای کسب و کارهای خدماتی مثل بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مطب پزشکان، هتل‌ها و بانک‌ها بهتر است میزهایی را انتخاب نمایید که برای قرارگیری کیس، کامپیوتر و … فضای مناسب داشته باشند.
  3. حتما قبل از انتخاب میز کانتر به نوع متریال به کار رفته در آن توجه کنید. برای خرید یک محصول مرغوب و باکیفیت می توانید با مشاوران مجموعه مبلمان اداری شاریس مشورت کنید.
  4. در انتخاب میز کانتر اداری باید به ظاهر و طراحی آن اهمیت دهید چرا که این میزها نقش مهمی در دکوراسیون اداری شما بر عهده دارند و هر کدام با توجه به سبک دکوراسیون و رنگ و طرح مورد استفاده کاربران، طراحی شده اند.
  5. کانترها را با توجه به رنگ محیط کار خود انتخاب کنید چراکه این کار می تواند بر روی جذابیت زیبایی بصری محیط کاری شما نقش بسزایی داشته باشد.
  6. یکی از مهمترین فاکتورها در خرید این نوع از میزها توجه به قیمت مناسب آنها می باشد. قیمت ها می توانند بر اساس نوع متریال ، ابعاد و اندازه متغیر باشد.

میز کانتر اداری

 

انواع میز کانتر

  1. میز کانتر بیمارستانی: هدف از طراحی چنین میزی ارتباط با همراهان بیمار و نگهداری از پرونده بیماران می باشد.
  2. میز کانتر بانکی: این میز باعث سرعت بیشتر و تمرکز بالای کارمندان در انجام امور بانکی مشتریان می گردد.
  3. میز کانتر نمایشگاهی: این میز باید قابلیت نصب و جابه جایی راحتی داشته باشد.

کلام آخر

در این مقاله نکات مهمی را در انتخاب میز کانتر مناسب برای محیط اداری بیان کردیم. شما می توانید برای خرید بهترین میز کانتر اداری با قیمت مناسب، از طریق شماره‌ ی تماس به صورت مستقیم با کارشناسان مبلمان اداری شاریس در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *